Direktlänk till inlägg 29 april 2011

tänkte prova blogga här ist...

Av Fia - 29 april 2011 11:11

  


idag har barnen lekt jätte fint tillsammans :) vi har pratat med mamma på msn det var trevligt saknar henne men hon verkar ha det jätte bra på marbella så det känns skönt att hon mår bra och kommer hem med nya krafter och så kommer hon va brun ,smalare och vältränad:P

och sen har vi vart ute i det fina vädret och gått med hunden det var inte lätt jag tog dubbelvagnen idag och tänkte inte mer på de förens vi kom till backarna shit vilket träningspass kan man säga det kändes i hela benen kan jag lova vill inte göra om det men kanske man ska göra det bara för att bli lite tränad:):)

nu sover ungarna efter lunchen så jag ska väl passa på att sola lite tänkte jag;) resten av dagen får vi se vad som händer så hejhopp sålänge  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 23 februari 2012 03:30

  kan inte sluta tänka på alla måsten har försökt att sova nu i flera timmar   men nej det går inte för jag har allt för många måsten!!! ska upp om en timme och 30 minuter så nu har gav jag upp jag har iaf sminkat mig och satt på en kanna kaffe ...

Av Fia - 19 februari 2012 10:55

känner att jag har god möjlighet att hinna med och skriva lite mer nu än tidigare för nu har jag fått tid över till sånt:) Hugo är nu 3,5år och min lilla son blir 2år om en vecka dessutom så har jag fått ordning på mitt hem och barnens rum så har...

Av Fia - 9 juni 2011 06:43

har mina barn vart sjuka mkt... så jag har nte skrivit pga det, Rasmus hade vattkoppor fick det 23 maj och nu har Hugo ögoninflamation!! han har inte haft vattkoppor så vitt jag vet men kanske han har haft en som sin mormor så jag inte har märkt det....

Av Fia - 2 maj 2011 06:56

nu sitter jag och vovve i vardags rummet och barnen sover  så skönt det brukar ine inträffa:) i går var vi hemma tills Jani hade tagit bort tapeten i Hugo´s rum sen åkte vi till svärföräldrarna i sjärnhov tillsammans med Petra, Martin och Lena vi gri...

Av Fia - 1 maj 2011 11:19

i går var vi och handlade mat och sånt sen åkte vi till min mormor och morfar och bjöd dem på mat vi grillade och åt flintastek och pommes och Hulligansås (bea) hugo säger alltid att det är hulligansås     sen drog vi till Petra o martin en sväng...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards